مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا تبدیل به یکی از بهترین ها خواهد شد

دیبالا تبدیل به یکی از بهترین ها خواهد شد

آساموا هافبک دوست داشتنی یوونتوس که بعد مدت طولانی دوری بازی فوق العاده ای مقابل اودینزه از خوب به نمایش گذاشت،  در گفت و گو با اسکای پیرامون مسائل مختلف یووه صحبت کرد:

 

دیبالا؟

 

پائولو در حال حاضر دارد ثابت می کند که چه استعدادی دارد. من با توجه به آنچه که از او در دورانی که در پالرمو بود دیده بودم، غافلگیر نشدم. او 22 ساله است و هنوز خیلی جوان بوده و کاملا توانایی دارد به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

 

آساموا بخش عمده ی دو فصل گذشته ا به خاطر چندین سری مصدومیت زانو از دست داده بود، اما حالا آماده ی بازگشت به میادین است...

 

لحظات زیادی بود که از خودم می پرسیدم کی دوباره می توانم بازی کنم. چون هر وقت همه چیز خوب به نظر می رسید، همیشه مشکلی بود که پیشرفت وضعیت جسمی ام را به تعویق می انداخت. اما در حال حاضر در شرایط خوبی هستم، در تمام طول هفته که به این بازی ختم می شد، حس می کردم که اوضاع خوب است. مطمئنا این بستگی به نظر مربی دارد که چه کسی بازی را از ابتدا شروع کند، اما می توانستم حس کنم که آماده ام. خیلی خوشحالم که توانستیم مثل 9 مسابقه ی قبلی، بازی بسیار مهمی را مقابل اودینزه پیروز شویم.

 

هافبک یا وینگ ― بک؟

 

من از بازی کردن در هر دو پست بسیار لذت می برم. خیلی خوشحالم که به خط میانی بازگشته ام، جایی که دوران حرفه ایم را در آن شروع کردم، البته من در کناره ها هم به لطف چند سال اول حضورم در یووه احساس راحتی میکنم.

 

بازگشت به جمع مدعیان؟

 

بعد از یک شروع سخت، همه ی ما فهمیدیم که در چه مناطقی باید بهتر شویم و نیاز به تلاش داریم و حالا به استانداردهای بالایی که به آن خو کرده ایم بازگشتیم. ما اهداف خودمان را داریم و باید برای پیشرفت نقاط ضعفمان را پوشش دهیم، بهتر شویم و تا می توانیم بازی هایمان را با پیروزی به پایان ببریم. بعد از ان می توان دید که تا کجا پیش رفته ایم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: